Forum Dive Trek Group

CMAS - Instruktorzy CMAS

Wojtek A. Filip - 03-11-2009, 09:50
Temat postu: Instruktorzy CMAS
Zapraszam instruktorów do przedstawiania siebie i możliwości treningowych jakie dają swoim studentom.

Pozdrawiam,
Wojtek
Tomek Tatar - 04-11-2009, 10:18
Temat postu:
Lista instruktorów KDP/CMAS posiadających uprawnienia na aktualny rok wraz z uprawnieniami do prowadzenia kursów specjalistycznych:
http://www.kdp.pttk.pl/?go=conten&menu_id=10

Stopnie i programy szkolenia:
http://www.kdp.pttk.pl/?go=conten&menu_id=1

A teraz autoreklama: jestem instruktorem KDP/CMAS od 1999 roku. Obecnie specjalizuję się w kursach: P2 (czyli kurs zaawansowany/ratowniczy), nitroksowym, fotografii podwodnej i wrakowo-morskim. Najczęściej szkolę na Zakrzówku (kursy wrakowe: w Jastarni), w ramach 45-letniego Akademickiego Klubu Podwodnego "Krab" AGH, do którego zapraszam.

Serdecznie pozdrawiam.
majrobbi - 10-11-2009, 12:04
Temat postu:
Jestem instruktorem fotografii podwodnej KDP/CMAS od 2005 roku, instruktorem nurkowania od 2008.

Prowadzę przede wszystkim kursy dla początkujących nurków (P1), asystuję też przy kursach średnio zaawansowanych (P2).

Specjalizuję się w kursach FOTOGRAFII PODWODNEJ, nurkowań nitroksowych oraz nurkowań w suchych skafandrach:)

Tak jak Tomek szkolę w Akademickim Klubie Podwodnym KRAB Kraków...
Adam Słucki - 01-11-2011, 14:36
Temat postu:
M2 Instructor CMAS
Normoxic Trimix Instructor CMAS
Advanced EANx Instructor IANTD
Zapraszam na szkolenia i nurkowanie w najgłębszym polskim jeziorze...i nie tylko.
Pozdrawiam
Darek DYNAR - 02-11-2011, 00:00
Temat postu:
Gratulacje Adaś za podniesienie swoich uprawnień do Nrm Tmx Instruktor ... widzę, że jednak stawiasz na CMAS? Shocked pozdrawiam salut
Adam Słucki - 02-11-2011, 09:58
Temat postu:
Hej,
Szkolę zarówno w IANTD jak i CMAS.
Na pewno stawiam na siebie i swój rozwój (zarówno nurkowy jak i instruktorski)Very Happy
Pozdrawiam.
Piotr Czaczkowski - 18-03-2016, 21:25
Temat postu:
Witajcie,