Forum Dive Trek Group

Dział Komercyjny: sprzedaż towarów i usług - Doradztwo - serwis sprzętu nurkowego

Wojtek A. Filip - 24-03-2010, 08:23
Temat postu: Doradztwo - serwis sprzętu nurkowego
Hej.
Zainteresowanym oferuję autoryzowany serwis sprzętu nurkowego.

Serwis automatów
-przeglądy okresowe (przeglądy podtrzymujące gwarancję)
-dostosowanie/regulacja do indywidualnych potrzeb
-regulacja pod kątem nurkowań skuterowych w prądzie
-naprawa automatów z zerwanymi gwintami
-szlifowanie uszkodzonych gniazd Ist
-przeróbki
-itp.

Serwis zaworów/manifoldów
-usuwanie nieszczelności
-dostosowanie oporów zamykania/otwierania
-inne wg potrzeb

Osoby zainteresowane serwisem automatów i zaworów, pragnę poinformować, że czyszczenie ultradźwiękowe Waszego sprzętu będę realizował przy użyciu preparatu "Blue Gold".
Oznacza to, że wszystkie automaty będą wymyte do poziomu "czystości tlenowej" czyli jeszcze dokładniej odtłuszczone niż do tej pory .
W serwis automatów wliczam również ultradźwiękowe czyszczenie końcówek wszystkich węży, wymianę uszczelnień na wężach, czyszczenie i wymianę o-oringów na połączeniu manometr-wąż HP oraz czyszczenie i smarowanie wszystkich szybkozłączy.

Czas oczekiwania na automaty oddane do serwisu to 1 dzień. Jeżeli w tym czasie ktoś planuje wyjazd nurkowy zapewniam zastaw automatów zastępczych w konfiguracji technicznej, albo rekreacyjnej.
Sprzęt można wysłać z do mnie kurierem -> przeserwisowany trafi pod wskazany przez Was adres.



Serwis suchych/mokrych skafandrów
-usuwanie nieszczelności
-wymiana manszet
-wklejanie p-valve
-dobór cewników
-itp.

Serwis skuterów Silent Submerge

Doradztwo w zakresie optymalnego doboru sprzętu do wybranych potrzeb/ sprzedaż sprzętu (zmiana konfiguracji, techniki/sposobu nurkowania)
-zmiana konfiguracji z rekreacyjnej (klasycznej) na techniczną
-zastosowanie nowych elementów wyposażenia (np. długi wąż + rozdzielona latarka)
-dobór sprzętu dla kobiet
-dobór suchych skafandrów
-świadome nurkowanie - dobór sprzętu
-promocyjna sprzedaż sprzętu: klik


Zarówno serwis sprzętu jak i doradztwo sprzętowe mogą być realizowane w formie warsztatów tematycznych.
Zainteresowanych proszę o kontakt wojtek@divetrek-pro.com .


Pozdrawiam,
Wojtek
Bartosz Zaród - 09-07-2010, 13:48
Temat postu:
Jako że w kwestii nurkowania jestem nowy i doświadczenie mam żadne to pozwolę sobie krótko opisać coś co zwaliło mnie z nóg. Jeśli to miejsce do tego nie służy to proszę o ewentualne przeniesienie.

Na wstępie muszę opisać parę słów o sobie żeby zrozumieć z jakim lamerem przyszło dyskutować Wojtkowi. Przed przystąpieniem do kursów nurkowania przeczytałem z żoną wszystkie możliwe książki i stosownie się do tego przygotowaliśmy - ja jako takie doświadczenie w pływaniu normalnym powierzchniowym miałem bo od gówniarza we wszystkich zawodach pływackich startowałem a żona rok temu nie miała jeszcze głowy w wodzie zanurzonej ... poza wanną Smile
Zrobiliśmy kurs gdzie w sumie instruktor stwierdził że doskonale dajemy sobie radę i zdaliśmy na OWD i szykujemy się do AOWD.

Teraz konkret - co mnie z nóg zwaliło:
Nie wiem czy jest to normalne wśród nurków ale poziom pomocy której doświadczyłem ze strony instruktora zakładającego ten temat, zainteresowanie moim i żony bezpieczeństwem oraz wielogodzinne przemyślane odpowiedzi których z niesłabnącym zapałem mi udzielał jest wprost zdumiewająca - nigdy, a doświadczenie mam dość szerokie w różnych dziedzinach nie spotkałem się z taką bezinteresownością i dbaniem o dobro zupełnie obcej osoby. Nadmienię, że również udało mi się uzyskać stosowną pomoc w zakupie sprzętu jak i szersze doradztwo w sprawie przyszłego sprzętu który powinienem posiadać. W Jego odpowiedziach otrzymałem taki ogrom informacji które będę przetrawiał jeszcze długie wieczory.


Dlatego jeśli ktoś jeszcze się waha w zadaniu jakiegoś pytania to gwarantuję że nie ma lepszej drogi do zakupu lub upewnienia się co do zakupu czegoś co nam się przyda zamiast non stop marnować pieniądze na coś co nie jest do końca bezpieczne mimo że producent tak sądzi.

Nigdy więcej nie oddam swojego sprzętu w ręce kogoś kogo interesuje jedynie zarobienie na mnie i mam zamiar cały swój sprzęt przesyłać na coroczny przegląd do kogoś kto tak się o mnie troszczy - zupełnie mnie nie znając.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Wojtku.
Bartek
Wojtek A. Filip - 13-07-2010, 18:23
Temat postu:
Cześć Bartek Smile
Bardzo mnie zaskoczyłeś swoją opinią Embarassed Embarassed niemniej, bardzo za nią dziękuję.
Myślę, że spokojnie znajdziesz jeszcze nie jedną osobę nie tylko na naszym forum, która będzie mogła i chciała Ci pomóc, wystarczy, że przedstawisz jej swoje potrzeby w wyczerpujący sposób.

Powodzenia,
Wojtek
Wojtek A. Filip - 15-01-2012, 16:51
Temat postu:
Witam.

Od 01 stycznia podniosłem ceny robocizny za serwis sprzętu:
Serwis automatów z 50 na 60zł / stopień
Serwis zaworów z 50 na 60zł / zawór .

Najbliższy wolny termin na serwis to 6-7 luty - zapraszam.


Wojtek
Wojtek A. Filip - 11-06-2012, 12:52
Temat postu:
Hej.
Wszystkich moich stałych klientów z przyjemnością informuję, że do automatów nie posiadających pokrętła do regulacji oporów oddechowych, będę je dokładał wraz z odpowiednią regulacją bez żadnych dodatkowych opłat, Całość w ramach programu lojalnościowego salut .
Usługa jest dokładana do normalnego serwisu automatu lub innych napraw bieżących.

Zainteresowanych zapraszam.

Pozdrawiam,
Wojtek


PS.
Program działa do wyczerpania zapasów pokręteł.
Jarek Andrzejewski - 11-06-2012, 12:59
Temat postu:
Wojtek Filip napisał/a:
/.../ do automatów nie posiadających pokrętła do regulacji oporów oddechowych, będę je dokładał wraz z odpowiednią regulacją


Tusa RS-460 (właściwie tylko II stopień S-60) się "łapie"? Co prawda moje serwisu jeszcze nie wymagają, ale takie usprawnienie chętnie bym sobie zafundował (odpłatnie).
Wojtek A. Filip - 11-06-2012, 13:00
Temat postu:
Cześć Jarek.
Niestety nie.

Sprecyzuję: chodzi o automaty Apeks z serii "40"
Adam Jaworski - 11-06-2012, 13:16
Temat postu:
Wojtek Filip napisał/a:
Od 01 stycznia podniosłem ceny robocizny za serwis sprzętu:
Serwis automatów z 50 na 60zł / stopień
Serwis zaworów z 50 na 60zł / stopień.


Wojtku, a jak to wygląda, żeby oddać Ci do przeserwisowania i regulacji automat i jednocześnie się pouczyć, jak to robić, przy tej okazji?

Bo wymyśliłem sobie, że co do marki to będę wchodził bardziej w to, co mam, czyli Aqualungi - na singla zostawię tego Kronosa co mam, do twina dokupię albo kolejny pierwszy stopień (to już będą 2 komplety wtedy) albo pełny zestaw Legenda. I tą metodą mi przyszło do głowy, że bym się chciał nauczyć przy tym grzebać samodzielnie - najlepiej jakiś kurs serwisanta zrobić na tą markę (np. w Technice Podwodnej) a potem pierwsze kilka raz pod czymś okiem się samodzielnie pobawić z własnymi automatami, żeby nabrać odrobinę doświadczenia.

Jak taka sprawa by była do załatwienia? To są warsztaty sprzętowe przy okazji których regulujesz automaty czy serwis automatów, przy okazji którego pokazujesz, jak to robić, czy jak? Smile
Wojtek A. Filip - 11-06-2012, 14:17
Temat postu:
Adam,
Adam Jaworski napisał/a:
Jak taka sprawa by była do załatwienia? To są warsztaty sprzętowe przy okazji których regulujesz automaty czy serwis automatów, przy okazji którego pokazujesz, jak to robić, czy jak?

Adam Jaworski napisał/a:
Wojtku, a jak to wygląda, żeby oddać Ci do przeserwisowania i regulacji automat i jednocześnie się pouczyć, jak to robić, przy tej okazji?

Serwis sprzętu nie jest u mnie tajny - każdy właściciel może go podglądać - przy okazji dowiaduje się co mieszka w jego automacie Shocked , widzi jak to coś gonię, łapię i...

W czasie serwisu skupiam się na automacie nie na podglądaczu, więc czas jaki takiej osobie mogę poświęcić jest dużo bardziej ograniczony porównując z warsztatami.


Sprzęt serwisują przeszkoleni, autoryzowaniu przez Apeksa serwisanci. W teorii zajmują się tym przez cały czas. W praktyce bardzo często serwisują raz, dwa razy w roku, przez co zdarzają się im błędy mimo, że odbyli stosowne przeszkolenie. Osobiście nie widzę możliwości, żeby osoba po krótkim warsztacie mogła bezpiecznie serwisować sobie automaty robiąc to z doświadczeniem określanym jako "raz na rok"


...właśnie dlatego nie uczę serwisowania automatów każdego, kto ma na to ochotę. Zapraszam za to na warsztaty pokazujące bardzo dokładnie z czego składa się automat, jak działa, gdzie powstają awarie, zalodzenia itp. Na takich warsztatach uczę jak radzić sobie samodzielnie z awariami, które zdarzyć się mogą na wyjeździe, w miejscu, gdzie albo coś sami zrobimy, albo nie nurkujemy.
Ten rodzaj zajęć ukierunkowany jest na kursanta, więc mam czas dla Ciebie, Twoje pytania, a automat (o ile warsztat dotyczy tylko automatów) jest tłem do całości.

Mam nadzieję, że odpowiedziałem na Twoje pytania?



Pozdrawiam,
Wojtek
Adam Jaworski - 11-06-2012, 14:49
Temat postu:
Wojtek Filip napisał/a:
Zapraszam za to na warsztaty pokazujące bardzo dokładnie z czego składa się automat, jak działa, gdzie powstają awarie, zalodzenia itp. Na takich warsztatach uczę jak radzić sobie samodzielnie z awariami, które zdarzyć się mogą na wyjeździe, w miejscu, gdzie albo coś sami zrobimy, albo nie nurkujemy.

[...]

Mam nadzieję, że odpowiedziałem na Twoje pytania?


Tak jakby Smile Nie mam ambicji bycia serwisantem, ani nawet potencjału sprzętowego - choćbym poświęcał na nurkowanie cały wolny czas, nie zbiorę tylu godzin pod wodą (ani tylu automatów), żebym była realna potrzeba grzebania przy nich częściej niż raz czy dwa razy do roku - więc zebranie doświadczeń na podstawie własnego sprzętu odpada. To o co mi w zasadzie chodzi to osiąganie jak największej samodzielności we własnoręcznym radzeniu sobie z tym, co się może dziać ze sprzętem - w obszarach, w których takie radzenie sobie samemu ma sens.

Biorąc pod uwagę takie warsztaty i temat automatów, mógłbyś tak w skrócie coś napisać na temat "Co możesz sam zrobić a czego nie możesz?" żeby pokazać, co wchodzi w obszar
Cytat:
awariami, które zdarzyć się mogą na wyjeździe, w miejscu, gdzie albo coś sami zrobimy, albo nie nurkujemy

a co jednak musi robić ktoś, kto się tematem sprzętu zajmuje zawodowo?
Wojtek A. Filip - 11-06-2012, 16:27
Temat postu:
Adam Jaworski napisał/a:
Biorąc pod uwagę takie warsztaty i temat automatów, mógłbyś tak w skrócie coś napisać na temat "Co możesz sam zrobić a czego nie możesz?" żeby pokazać, co wchodzi w obszar

W skrócie, to temat na fajną broszurkę - warsztat modeluję pod konkretną osobę -> jeżeli ktoś ma kłopot z rozróżnieniem klucza od kombinerek, to dowiaduje się co może zrobić siłami i środkami, które posiada, natomiast jeżeli ktoś wozi w bagażniku tokarkę, robota kuchennego, a przy kluczach wisi mu szwed, to temat przedstawiam w sposób najprzyjaźniejszy takiemu podejściu.
Generalnie: nauczanie czegoś, co stwarza duże kłopoty odbiorcy, a co można zastąpić czymś przyjemniejszym, to najlepsze wyjście Smile.


Całość materiału na bieżąco opisuję (i dopisuję) w dziale "Automaty" - zapraszam do lektury.
Wojtek A. Filip - 11-08-2012, 15:25
Temat postu:
Witam .
Mam wolny termin na serwis automatów.
16 październik.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany - zapraszam.

Wojtek
Anonymous - 27-08-2012, 13:14
Temat postu:
Wojtek Filip napisał/a:
Witam .
Mam wolny termin na serwis automatów.
16 październik.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany - zapraszam.

Wojtek


a ja mam takie pytanie - prośbę Smile Czy ktoś, kto zarezerwował sobie u Wojtka termin 15.10. (ewentualnie wcześniejszy też mnie urządza Wink ) nie zechciałby mi go odstąpić w zamian za termin 31.10?

Wyjeżdżam 27.10. na nurki i bardzo zależy mi, aby wcześniej Wojtek przeserwisował mi jeden automat.
Grzegorz Smolicz - 07-09-2012, 21:43
Temat postu:
Wojtku, czy dobrze rozumiem, że serwis u Ciebie dotyczy tylko automatów Apeks? Moje stare dobre Scubapro się nie łapie?
Wojtek A. Filip - 08-09-2012, 13:26
Temat postu:
Grzegorz Smolicz napisał/a:
Wojtku, czy dobrze rozumiem, że serwis u Ciebie dotyczy tylko automatów Apeks?

Głównie - lubię te automaty i dobrze nam się... współżyje .
W sprawie serwisu proszę o maila - ustalamy czy i kiedy i wtedy ogień.

Pozdrawiam,
Wojtek
Wojtek A. Filip - 19-10-2012, 10:15
Temat postu:
Mam prośbę do osób wysyłających do mnie sprzęt do serwisu:
Bardzo proszę, żeby zadbać o dokładne podanie danych nadawcy i zakresu prac do zrobienia.
Mam kilka paczek, z którymi nie wiem co zrobić Confused ?
Nadawca duża firma budowlana, w środku automat i... może serwis, może kontrola, może ktoś chciał się pochwalić automatem scratch albo:
Wielgachna skrzynia, a w środku II stopień i manometr - nadawca jakaś firma, nie ma żadnej informacji o tym co zrobić z przesłanym sprzętem?
Wreszcie sprawa mojej szafy 8) :
mieszkają w niej nie odebrane w najstarszym wypadku od ponad roku sprzęty. Właściciele zastrzegli sobie odbiór osobisty i... nic. Telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują - zastanawiam się kiedy mogę to rozdać potrzebującym Wink ?



Jak wysłać sprzęt do serwisu.

1. Ustalić datę, zakres prac i wycenę
2. Wysłać sprzęt w zabezpieczonej paczce (na życzenie mogę wysłać kuriera po odbiór przesyłki spod wskazanego adresu), do której wkładamy kartkę, a na niej:
- imię i nazwisko zlecającego
- nr telefonu kontaktowego
- adres email
- adres do wysyłki sprzętu
- dane do wystawienia faktury (o ile ktoś sobie takowej życzy)
- zakres prac do wykonania
3. W wypadku sprzętu, w którym uszkodzenia wychodzą poza zakres standardowej usługi serwisowej, a nie były zgłaszane do usunięcia - zawsze kontaktuję się ze zleceniodawcą w celu potwierdzenia zakresu prac i ewentualnej zmiany wyceny
4. Sprzęt wraca do Was w paczce dostarczanej przez kuriera DPD


Będę wdzięczny, jeżeli pomożecie mi sprawniej naprawiać Wasz sprzęt salut



Pozdrawiam,
Wojtek
MaRkY - 08-01-2013, 22:06
Temat postu:
ale z nas lenie Razz
Wojtek A. Filip - 01-06-2013, 13:05
Temat postu:
Dzień dobry.
Zapraszam do serwisu automatów/zaworów w terminie 1-5 lipca.
Proszę o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.
Sprzęt można do mnie wysłać kurierem, albo mój kurier odbierze go w dogodnym dla Was terminie spod wskazanego adresu.


Pozdrawiam,
Wojtek
Adam Jaworski - 01-06-2013, 20:39
Temat postu:
To ja poproszę moje Aqualungi Kronos (jeden 1st i dwa 2st), najlepiej drugiego lipca. Kurier nie będzie potrzebny - przywiozę, odbiorę a jak będzie można, to jeszcze i w trakcie głowę pozawracam Twisted Evil
Wojtek A. Filip - 01-06-2013, 20:41
Temat postu:
Zapraszam!
Sebastian Budek - 02-06-2013, 08:54
Temat postu:
Witaj Wojtku,
Mogę dołączyć ze Scubapro? 3xMk 25, 2xS600 i R395.
Sebastian
Wojtek A. Filip - 02-06-2013, 10:07
Temat postu:
Cześć Sebastian.
Oczywiście - zapraszam.

Zostało zatem miejsce na serwis dla 2 osób.
Tomasz Pochodowicz - 02-06-2013, 12:15
Temat postu:
cześć Wojtku
to ja podeśle podobny zestaw co ostatnio:
- I legend + II stopień
- I glacia + II stopień
- manifold
pozdrawiam Tomek
Janusz Giera - 02-06-2013, 12:26
Temat postu: Serwis
Cześć Wojtek
Wpisuję się na serwis twin,gały do nowości ciężko chodzą i dwa apeksy XTX100.Sprzęt mogę dostarczyć osobiście 30.06.2013,będę odwoził córkę do Warszawy.Podaj adres i telefon.

Pozdrawiam
Janusz
Wojtek A. Filip - 29-11-2013, 10:07
Temat postu:
Hej.
Zrobiły mi się 3 wolne dni na serwis: 04-06 grudzień.
Sezon zimowy już się rozpoczął - większa podatność na zalodzenie pojawia się w miejscach zanieczyszczonych z dużym przepływem gazu.

Serwis inflatorów i zaworów dodawczych w suchaczach.

Ciężko pracujący, albo zacinający się przycisk dodawczy może w zimnej wodzie spowodować oblodzenie szybkozłącza i uniemożliwić podstawową procedurę autoratownictwa - wypięcie węża zasilającego.
Jeżeli ktoś jeszcze nie przeserwisował swojego inflatora i zaworu dodawczego - sprawdź kiedy powinieneś to zrobić.

Serwis zaworów butli
Warto pamiętać o przygotowaniu zaworów w butlach - w bardzo zimnej wodzie nasze mięśnie nie pracują tak sprawnie jak się tego spodziewamy, a to w połączeniu z ciężko pracującymi zaworami może okazać się krytyczne dla naszego bezpieczeństwa.

Serwis automatów.
Pierwsze i drugie stopnie automatów wykonane są z różna dokładnością. M.in. dlatego serwis pierwszych stopni może być przeprowadzany 2x rzadziej niż drugich.
II stopień automatu serwisujemy raz na rok albo kiedy zauważymy że:
-pokrętło regulacji oporów oddechowych pracuje z oporami
-dźwignia wspomagania ('venturi") chodzi tak, jakby w środku był piasek
-automat sam podaje gaz

I stopień serwisujemy zwykle co 2 lata albo kiedy:
-zalaliśmy go słoną wodą
-po nurkowaniach w słonej wodzie nie jesteśmy pewni czy został zalany (wtedy wystarczy przegląd kontrolny)
-II stopień automatu delikatnie puszcza gaz


I i II stopnie automatów pracujących z tlenem serwisujemy co 6-10 miesięcy.


W skrócie kiedy serwisujemy sprzęt.
1. Automaty co 1-2 lata
2. Zawory butli co 12 miesięcy
3. Zawory dodawcze suchaczy i inflatory jacketów/worków - co 12 miesięcy


Jeżeli ktoś nie nurkuje w drugiej połowie przyszłego tygodnia, a sprzęt wymaga serwisu - zapraszam .
Sprzęt najlepiej wysłać kurierem.

Wojtek


PS.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany jak wygląda sprzęt w środku, co dzieje się w czasie serwisu, jakie niespodzianki czasem spotykają serwisanta - zapraszam do działu sprzętowego i tematów:
Serwisowanie automatów okiem serwisanta
oraz
Serwisowanie zaworów okiem serwisanta
Andrzej Piekarski - 01-12-2013, 20:37
Temat postu:
to jeden dzień dla mnie a resztę napiscę Ci na FB

Andy
Wojtek A. Filip - 01-12-2013, 20:39
Temat postu:
Załatwione.

W takim razie pozostał jeden dzień serwisowy.
Wojtek A. Filip - 01-12-2013, 20:42
Temat postu:
Grzegorz Smolicz napisał/a:
Wojtku, czy dobrze rozumiem, że serwis u Ciebie dotyczy tylko automatów Apeks? Moje stare dobre Scubapro się nie łapie?

Cześć Grzegorzu - dobrze Cię słyszeć po "jakimś" czasie.
Łapie, łapie Smile.

Kłopot jest w tym, że nie wiem czy na podany termin dojdą do mnie zestawy serwisowe do Twoich automatów.
Może bezpieczniej będzie jeżeli podam Ci namiar na znajomego serwisanta i wtedy masz pewniaka - może tak być?

Pozdrawiam,

Wojtek
Wojtek A. Filip - 01-12-2013, 20:49
Temat postu:
Oczywiście usługa objęta jest gwarancją, a na życzenie wystawiam fakturę.
Adam Chróścicki - 04-12-2013, 13:46
Temat postu:
Jak nie znajdziesz chętnego to może na Kulkę w ramach Relaksu sobie skoczymy. Ciągadeł jeno potrzebujemy więcej.
Wojtek A. Filip - 04-12-2013, 13:51
Temat postu:
Ta jes Panie Prezesie salut !
Może Trojan się upora z moimi a wtedy...
Ekspedycja, projekt i eksploracja, a wszystko na Kulce Smile.
Wojtek A. Filip - 12-02-2014, 15:59
Temat postu:
Hej.
Herr Doctore skutecznie odciął mnie od wody Evil or Very Mad na blisko miesiąc.
Ale nie ma tego złego, czego nie można w ciekawy sposób spożytkować Smile.


Jeżeli ktoś ma ochotę na serwis sprzętu:
-automaty - również te do argonu
-zawory w pojedynczych butlach (ciekawe czy ktoś pamięta, że trzeba je serwisować Wink )
-manifoldy w twinach
-inflatory i zawory dodawcze SS
-przygotowanie automatów i zaworów pod indywidualne potrzeby właściciela


Zainteresowanych jak zwykle zapraszam na serwis podglądany salut
Jeżeli ktoś zastanawia się jak dostarczyć mi sprzęt - wystarczy kontakt via email: wojtek@divetrek-pro.com .
Wyślę kuriera, który odbierze i dostarczy przeserwisowany sprzęt z powrotem do Waszych domów!

Ceny robocizny bez zmian w stosunku do ubiegłego roku.



Zapraszam!
Wojtek
Wojtek A. Filip - 14-02-2014, 16:20
Temat postu:
Kolejne terminy serwisowe dostępne są od czwartku w przyszłym tygodniu.

Tymczasem przy okazji prac w warsztacie...
Zastanawiając się nad zmniejszeniem oporów kręcenia w uszczelnieniu zaworów stosowanym w manifoldzie Halcyona, który wysłał do mnie Wiesław, znalazłem rozwiązanie, pozwalające stosować uszczelnienie oparte na starym wrzecionku, a z mniejszymi oporami Smile - od dzisiaj pojawiło się jako stały punkt mojej oferty serwisowej - posiadaczy manifoldów 'H" zapraszam do serwisu!.
Wojtek A. Filip - 25-06-2014, 14:58
Temat postu:
Z dużą satysfakcją będę się chwalił rendeer .

Do grona moich klientów serwisowych dołączyły osoby z Holandii.
Czyli mam przyjemność prowadzić usługi serwisowe dla klientów z aż 9 krajów:

1. Polski
2. Niemiec
3. Szwecji
4. Norwegii
5. Chorwacji
6. Anglii
7. Szkocji
8. Holandii
oraz
9. Australii

To dla mnie nie tylko spore zaskoczenie, ale przede wszystkim powód do poszukiwania sposobów na ciągłe uatrakcyjnianie mojej oferty serwisowej.



W swojej pracy koncentruję się głównie na wywiadzie z klientem starając się dowiedzieć jak najwięcej o sposobie w jaki nurkuje i jakie ma oczekiwania od sprzętu.
Okazało się, że telefoniczne i Skypowe konsultacje w zakresie korzystania z własnego sprzętu są nie tylko pomocne, ale wręcz odkrywają sprzęt na nowo Cool .
Kilka zmian w sposobie ustawiania regulacji automatu może spowodować, że zaczyna nam się nurkować dużo swobodniej...



Zainteresowanych tym jak dbać o własny sprzęt, ale także jak wykorzystać go w 120% Wink, zapraszam na spotkania uczące jak to robić.
Najbliższe już jutro .
Osoby interesujące się moimi zmaganiami z czasem bardzo ciekawymi awariami zachęcam do aktywnego udziału w temacie "Serwisowanie automatów okiem serwisanta" .


Bezpiecznych nurkowań,
Wojtek
Wojtek A. Filip - 30-06-2014, 23:36
Temat postu:
14 lipca mam wolny dzień serwisowy.
Jeżeli ktoś ma ochotę zrobić serwis - zapraszam.


Przypomnę, że osoby mieszkające w różnych klimatycznych zakątkach naszego kraju mogą łatwo przesłać sprzęt korzystając z kuriera.
Nie musicie przejmować się wysyłką.
Kurier odbierze i dostarczy sprzęt pod wskazany przez Was adres.


Wojtek
Tomasz Pochodowicz - 30-06-2014, 23:43
Temat postu:
hei ja podeśle jedną szt - I stopień do argonówki - miało być pod koniec czewrca ale kolega wyjeżda w środę
Wojtek A. Filip - 06-10-2014, 11:08
Temat postu:
Sprzęt nurkowy nie może być przypadkowy. To jeden z trzech elementów, który charakteryzuje dobrego nurka. Zanim zdecydujesz się na zakup potrzebujesz wiedzy, która pomoże Ci w podjęciu właściwego wyboru. Każdy element sprzętu powinien współgrać z innymi tworząc idealną konfigurację pomagającą nam w realizowaniu najbardziej wyszukanych celów nurkowych.
To czy jesteś początkującym nurkiem, czy zaawansowanym eksploratorem nie ma tu żadnego znaczenia – potrzebujesz dobrego, sprawdzonego sprzętu.
Masz wątpliwości? Planujesz swój nurkowy rozwój i zastanawiasz się nad właściwą konfiguracją?


Na czym polega doradztwo przy zakupie sprzętu nurkowego?
Ty mówisz w jakich warunkach nurkujesz, jakie masz nurkowe plany.
Co podoba Ci się w sprzęcie, a czego nie lubisz.
Możesz też powiedzieć, że... nie wiesz jaki sprzęt chcesz kupić bo nie masz jeszcze odpowiedniego doświadczenia.
Zaproponuję Ci kilka, albo jedno rozwiązanie najbardziej pasujące do Twojego nurkowego profilu.
Przedstawię jego plusy i minusy.
Możesz skonsultować je z Twoim instruktorem i wtedy podjąć decyzję.





Tymczasem w Polsce jest już dostępna kolejna dostawa automatów V2 ICE (zestaw przygotowany do nurkowania w twinie, w zimnej wodzie).

W skład zestawu wchodzi:
-komplet automatów 2 I stopnie i 2 II stopnie
-manometr
-komplet węży
-karabinki do wpinania automatu podstawowego oraz manometru wraz z linką lub opaską do ich zamocowania
-gumki bungee do mocowania automatu zapasowego pod szyją
-torba do bezpiecznego transportu automatów
Zestaw jest gotowy do nurkowania












Zainteresowanych zapraszam do indywidualnego skonfigurowania zestawu V2!
Na życzenie przeprowadzę regulację automatów, dopasowując sposób podawania gazu do Twoich preferencji.
Dobiorę długość wszystkich węży, w odpowiedni sposób zamocuję karabinki, wyjaśniając jak wpływają na bezpieczeństwo nurkowania.
Wyjaśnię jak korzystać z regulacji oporów oddechowych i wspomagania automatu, aby ograniczyć powstawanie narkozy.



Szkoliłeś się u mnie albo jesteś nurkiem GUE ?
Jesteś uczestnikiem Project Baseline albo Ghost Fishing ?
Jeżeli tak, pytaj o program zaopatrywania w sprzęt w niższych cenach dla nurków wspierających ochronę środowiska wodnego
.


Zapraszam do kontaktu wojtek@divetrek-pro.com



Wojtek




Wojtek A. Filip - 08-10-2014, 11:29
Temat postu:
Zbliża się sezon zimowy, zerknijcie na Wasz sprzęt i sprawdźcie kiedy ostatnio był robiony przegląd lub serwis. Poniżej opis tego, na co warto zwrócić uwagę.
W najbliższym tygodniu mam 2 wolne terminy serwisowe.
Jeżeli ktoś ma kłopot z wysłaniem swojego sprzętu - wystarczy go zapakować, a resztą zajmie się mój kurier.

Dla moich kursantów i stałych klientów pokrętło regulujące opory oddechowe w Apeksach w cenie serwisu.
Zainteresowanych proszę o kontakt.

Serwis inflatorów i zaworów dodawczych w suchaczach.

Ciężko pracujący, albo zacinający się przycisk dodawczy może w zimnej wodzie spowodować oblodzenie szybkozłącza i uniemożliwić podstawową procedurę autoratownictwa - wypięcie węża zasilającego.
Jeżeli ktoś jeszcze nie przeserwisował swojego inflatora i zaworu dodawczego - sprawdź kiedy powinieneś to zrobić.

Serwis zaworów butli
Warto pamiętać o przygotowaniu zaworów w butlach - w bardzo zimnej wodzie nasze mięśnie nie pracują tak sprawnie jak się tego spodziewamy, a to w połączeniu z ciężko pracującymi zaworami może okazać się krytyczne dla naszego bezpieczeństwa.

Serwis automatów.
Pierwsze i drugie stopnie automatów wykonane są z różna dokładnością. M.in. dlatego serwis pierwszych stopni może być przeprowadzany 2x rzadziej niż drugich.
II stopień automatu serwisujemy raz na rok albo kiedy zauważymy że:
-pokrętło regulacji oporów oddechowych pracuje z oporami
-dźwignia wspomagania ('venturi") chodzi tak, jakby w środku był piasek
-automat sam podaje gaz

I stopień serwisujemy zwykle co 2 lata albo kiedy:
-zalaliśmy go słoną wodą
-po nurkowaniach w słonej wodzie nie jesteśmy pewni czy został zalany (wtedy wystarczy przegląd kontrolny)
-II stopień automatu delikatnie puszcza gaz


I i II stopnie automatów pracujących z tlenem serwisujemy co 6-10 miesięcy.


W skrócie kiedy serwisujemy sprzęt.
1. Automaty co 1-2 lata
2. Zawory butli co 12 miesięcy
3. Zawory dodawcze suchaczy i inflatory jacketów/worków - co 12 miesięcy



Wojtek


PS.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany jak wygląda sprzęt w środku, co dzieje się w czasie serwisu, jakie niespodzianki czasem spotykają serwisanta - zapraszam do działu sprzętowego i tematów:
Serwisowanie automatów okiem serwisanta
oraz
Serwisowanie zaworów okiem serwisanta
Wojtek A. Filip - 10-10-2014, 17:39
Temat postu:
Tymczasem w sprzedaży pojawił się wreszcie V2 ICE MONO - czyli odpowiednik V2 przygotowany dla nurków pływających z pojedynczą butlą.
Automat przygotowany jest do nurkowań podlodowych (zimna woda) i pozwala na idealne ułożenie węży zarówno w konfiguracji z octopusem jak i długim wężem i backupem na gumce.




Zerknijcie jak V2 ice MONO układa węże w różnych konfiguracjach:










Swoich dostawców sprzętu pytajcie o zestaw:
Automat V 2 ICE MONO zestaw SemiTec

W jego skład wchodzą:
- 1 x I-szy stopień V 2 ICE Mono, membranowy z Cold Kitem, 4 x LP, 2 x HP
- 2 x II-gi stopień V2, odciążony z regulacja Venturiego i oporów oddechowych
- 1 x wąż LP 61 cm
- 1 x wąż LP 193 cm
- 1 x wąż HP 61 cm
- 1 x manometr Tecline 300 bar
- 2 x karabińczyk tłokowy
- 1 x gumka do podwieszenia II-go stopnia (w dwóch wariantach tak jak w wersji DIR do twina)
- 1 x torba Tecline na automat




Szkoliłeś się u mnie albo jesteś nurkiem GUE ?
Jesteś uczestnikiem Project Baseline albo Ghost Fishing ?
Jeżeli tak, pytaj o program zaopatrywania w sprzęt w niższych cenach dla nurków wspierających ochronę środowiska wodnego
.


Zapraszam do kontaktu wojtek@divetrek-pro.com







Jesteś dilerem TecLine - Scubatech?
Potrzebujesz wsparcia logistycznego: informacji/materiałów na temat automatów V2 ICE?
Skontaktuj się: wojtek@divetrek-pro.com - chętnie pomogę!

Wojtek
Wojtek A. Filip - 15-10-2014, 10:49
Temat postu:
Osoby zainteresowane różnymi opcjami konfiguracyjnymi z użyciem V2 ice MONO zapraszam do działu Automaty gdzie opisuję detale takich konfiguracji.


Janusz Giera - 15-10-2014, 12:09
Temat postu:
Można kupić sam 1 stopień,ewentualnie z jednym drugim stopniem?
Wojtek A. Filip - 15-10-2014, 17:44
Temat postu:
Janusz Giera napisał/a:
Można kupić sam 1 stopień,ewentualnie z jednym drugim stopniem?
Oczywiście.
Janusz Giera - 17-10-2014, 10:08
Temat postu:
Wojtek,jesteś bardzo tajemniczy Smile
Wojtek A. Filip - 17-10-2014, 10:21
Temat postu:
coś jak Zorro Wink ?

Janusz, może miałeś na myśli coś więcej niż tylko odpowiedź na pytanie, które zadałeś - jeżeli tak, to pytaj wprost.
Automaty V2 ICE we wszystkich wersjach dostępne są w całym kraju - można je kupić bez problemu. Jeżeli komuś zależy na specyficznym dostosowaniu automatu do swoich potrzeb - zapraszam.
Wojtek A. Filip - 04-12-2014, 15:15
Temat postu:
Hej.
Sporą niespodzianką może być sprzęt świeżo po serwisie, z którego radośnie bąbluje gaz...
Powodem mogą być uszkodzone o-ringi na wężach.

Oddając automaty do serwisu, proponuję nie wykręcać z nich węży.
W ramach prac serwisowych czyszczę ultradźwiękowo okucia węży i wymieniam na nich uszczelnienia.



Kolejne ważne miejsce to szybkozłącza węży inflatora i suchego skafandra.
W każdym z nich oprócz wentyla, znajdziemy o-ring, który zdecydowanie warto wymienić (używamy, a raczej zużywamy go na każdym nurkowaniu wpinając i wypinając wąż)

Oto szybkozłącze węża inflatora i suchego skafandra*




W czasie serwisu nie tylko wymieniam o-ringi w szybkozłączach, ale dodatkowo czyszczę je i smaruję co wpływa na możliwość szybkiego rozłączenia w sytuacji awaryjnej.

Ostatnim elementem, który w czasie serwisu czyszczę ultradźwiękowo oraz wymieniam uszczelnienie, jest połączenie węża HP z manometrem.




Wszystkie powyższe czynności wykonuję w cenie normalnego serwisu.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

Wojtek




PS.
Jak wysłać sprzęt do serwisu.

1. Ustalić datę, zakres prac i wycenę
2. Wysłać sprzęt w zabezpieczonej paczce (na życzenie mogę wysłać kuriera po odbiór przesyłki spod wskazanego adresu), do której wkładamy kartkę, a na niej:
- imię i nazwisko zlecającego
- nr telefonu kontaktowego
- adres email
- adres do wysyłki sprzętu
- dane do wystawienia faktury (o ile ktoś sobie takowej życzy)
- zakres prac do wykonania
3. W wypadku sprzętu, w którym uszkodzenia wychodzą poza zakres standardowej usługi serwisowej, a nie były zgłaszane do usunięcia - zawsze kontaktuję się ze zleceniodawcą w celu potwierdzenia zakresu prac i ewentualnej zmiany wyceny
4. Sprzęt wraca do Was w paczce dostarczanej przez kuriera UPS/DPD



*Tak wygląda przekrój przez szybkozłącze założone na króciec inflatora


Zainteresowało Was jak zbudowany jest sprzęt nurkowy? Poznajcie kulisy jego produkcji i serwisu w dziale Sprzęt Nurkowy
Wojtek A. Filip - 14-12-2014, 15:00
Temat postu:
Hej.
Mam 2 wolne terminy serwisowe pomiędzy świętami, a nowym rokiem.
Jeżeli ktoś nie nurkuje w tym czasie - zapraszam Smile .


Wojtek
Wojtek A. Filip - 28-01-2015, 23:21
Temat postu:
Hej.
Wróciłem do Polski i serwis działa już normalnie.
Wszystkie automaty i zawory, które trafiły do mnie zza granicy, wyślę w drogę powrotną do końca tego tygodnia.
Zestawy z Polski wrócą do swoich właścicieli w przyszłym tygodniu.
Wojtek A. Filip - 02-02-2015, 10:42
Temat postu:
Hej.
Najbliższy termin serwisowy to 1 tydzień marca - zainteresowanych zapraszam.
Wojtek A. Filip - 06-02-2015, 14:30
Temat postu:
Kolejne wolne terminy na serwis mam w drugiej połowie marca!
Robert Langowski - 14-02-2015, 21:56
Temat postu:
Czy mogę się dopisać z automatem do argonu? Ultradżwięki pewnie będą też konieczne.
Wojtek A. Filip - 14-02-2015, 22:09
Temat postu:
Oczywiście.
Napisz proszę maila w tej sprawie - podam Ci pierwszy wolny termin.

Pozdrawiam z zimnej Chorwacji,
Wojtek
Wojtek A. Filip - 08-03-2015, 23:42
Temat postu:
Hej.
23-24.03 - nowy, niespodziewany, ale wolny termin na serwis automatów, inflatorów, zaworów.
Kto pierwszy, ten bierze termin w całości Smile .

Zapraszam!
Wojtek A. Filip - 10-03-2015, 10:38
Temat postu:
Pozostał jeden termin.
Wojtek A. Filip - 10-03-2015, 21:17
Temat postu:
...i się skończyły - kolejne terminy na serwis sprzętu mam w 2 połowie maja.

Zapraszam!
Wojtek A. Filip - 24-03-2015, 12:44
Temat postu:
Panie Panowie - mam prośbę.
Nie wysyłajcie swojego sprzętu Pocztą Polską lub Pocztexem, szczególnie w sytuacji, kiedy zależy Wam na terminowym dostarczeniu przesyłki.

Jeżeli nie wysyłaliście niczego inną firmą kurierską, to nie ma się co przejmować - wyślę Wam własnego kuriera.
jak to zrobić?

1. Zapakujecie sprzęt w tekturową paczkę
2. Zapiszcie jej wymiary i ciężar
3. Wyślijcie adres spod którego kurier może odebrać przesyłkę, jej wymiary i ciężar oraz nr telefonu kontaktowego dla kuriera na mojego maila: wojtek@divetrek-pro.com
4. Dostaniecie ode mnie etykietę, którą trzeba wydrukować i nakleić na paczkę.
5. Uśmiechnięty (?) Twisted Evil kurier przyjeżdża, zabiera paczkę i już Smile .



Pozdrawiam,
Wojtek
Wojtek A. Filip - 06-09-2015, 22:09
Temat postu:
Hej.
W najbliższy czwartek 10.09 mam wolny dzień serwisowy.
Sprzęt powinien być u mnie w czwartek rano.
Jeżeli ktoś ma potrzebę serwisu automatów/zaworów - proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Wojtek
Andrzej Piekarski - 07-09-2015, 08:46
Temat postu:
ja dzis dostarczam mnóstwo wszystkiego będzie Pan zadowolony
Wojtek A. Filip - 07-09-2015, 21:54
Temat postu:
ok - w takim razie termin nieaktualny Cool .
Crissby - 13-10-2015, 10:59
Temat postu:
Witam. Kiedy kolejny dzień serwisowy?
Mam apeksy i manifold do zrobienia Smile
...mogę przywieźć sprzęt.
Wojtek A. Filip - 13-10-2015, 22:00
Temat postu:
Crissby napisał/a:
Kiedy kolejny dzień serwisowy?
Pierwszy wolny termin to na dzisiaj 16 listopada.
Wojtek A. Filip - 18-01-2016, 20:18
Temat postu:
Dobry wieczór.
Osoby zainteresowane serwisem swoich automatów, zaworów/inflatorów zapraszam do skorzystania z moich usług.
Pierwsze wolne terminy serwisowe, to ostatni tydzień marca 2016.

Bezpiecznego nurkowania,
Wojtek
Janusz Giera - 27-01-2016, 20:31
Temat postu:
Wojtek,warto kupić manifold Aircona,serwisujesz takie zawory Question
Wojtek A. Filip - 27-01-2016, 21:28
Temat postu:
Janusz Giera napisał/a:
serwisujesz takie zawory
- nie, nie mam części.
Znam w PL jedną osobę która ma taki sprzęt (koszt manifoldu to ~1tys euro).
Firma wystawia się obok nas na Boot, więc jeżeli ktoś ma ochotę mogę przywieść zestaw serwisowy.
Janusz Giera - 28-01-2016, 10:55
Temat postu:
Dziękuję Wojtek za szybką odpowiedz . Very Happy
Manifold używany,za nie duże pieniądze,chciałbym go rozmontować i wkręcić jako podwójne zawory do pojedynczych butli.
Proszę,zapytaj jaki jest koszt serwis kitu,jeżeli to nie problem.
Wojtek A. Filip - 28-01-2016, 18:52
Temat postu:
Pełny zestaw serwisowy to rząd ~170-180 eu.
Załaduj proszę zdjęcie manifoldu, albo podaj typ, to sprawdzę dokładnie.
- 28-01-2016, 22:53
Temat postu: Oczekuje na akceptację

Janusz Giera - 28-01-2016, 23:30
Temat postu:
Wojtek,szkoda Twojego cennego czasu.Dziękuję za informacje.
Używany manifold w granicach 400-450 PLN do tego 180 euro za serwis kit,nie będę kombinował kupię z dostępnych na naszym rynku podwójnych zaworów,tylko teraz pytanie "V" czy "T",który będzie wygodniejszy Question
Jeszcze raz dziękuję.
http://allegro.pl/manifold-aircon-i5931268114.html
Wojtek A. Filip - 30-03-2016, 10:08
Temat postu:
Dzień dobry.
Osoby zainteresowane serwisem sprzętu nurkowego zapraszam do kontaktu.
Pierwsze wolne terminy serwisowe mam dostępne po 20.07.2016.
Jak zwykle zachęcam do robienia rezerwacji.


Bezpiecznych nurkowań,
Wojtek
Paula Mastalerz - 01-09-2016, 23:52
Temat postu:
Dobry:)

Jak wygląda sytuacja z wolnymi terminami?
Wojtek A. Filip - 02-09-2016, 08:58
Temat postu:
Dzień dobry.
Wiele zależy od ilości sprzętu, który masz Smile .
Na dzisiaj, pierwszy wolny termin serwisowy to 22-23.09 .
Wojtek A. Filip - 27-03-2017, 23:52
Temat postu:
Dobry wieczór.

Pierwszy wolny termin serwisowy mam obecnie na 27 lipca - zainteresowanych zapraszam do rezerwacji.

Pozdrawiam,
Wojtek
Andrzej Piekarski - 11-08-2017, 11:48
Temat postu:
serwis gratów?
Wojtek A. Filip - 11-08-2017, 12:08
Temat postu:
Andrzej Piekarski napisał/a:
serwis gratów?

Andy wyślij mi proszę zestawienie sprzętu i termin, w którym chciałbyś go serwisować.

Wojtek
Andrzej Piekarski - 11-08-2017, 12:31
Temat postu:
gitara, masz wszystko na messenger FB
Wojtek A. Filip - 11-08-2017, 14:23
Temat postu:
18-19.09 Andy masz termin serwisowy jesienny Smile .

Osoby chcące zrobić serwis/przegląd swojego sprzętu zapraszam do kontaktu w celu ustalenia terminów.


Udanego weekendu,
Wojtek
Wojtek A. Filip - 10-11-2017, 19:54
Temat postu:
Dobry wieczór.
23.11 oraz 27.11 mam 2 wolne dni serwisowe.
Jeżeli ktoś ma ochotę skorzystać, zapraszam do kontaktu.
Wojtek A. Filip - 15-11-2017, 18:58
Temat postu:
Obydwa terminy już nieaktualne.

Wojtek
Wojtek A. Filip - 31-01-2019, 19:51
Temat postu:
Dzień dobry.
Wszystkich moich znajomych i klientów, którym mam przyjemność serwisować sprzęt, zapraszam do wymiany pokryw w automatach V2*.
Starą, czarno szarą pokrywę możecie wymienić na taką z nowym logo:



Proszę o przesłanie adresu i ilości drugich stopni V2, których używacie - prześlę Wam zestaw składający się z nowego tłumika przepływu (docisk membrany), pokrywy z nowym logo TecLine oraz srebrnego pierścienia z aluminium.
Całość każdy może wymienić bez kłopotu w własnym zakresie - w razie takiej potrzeby służę pomocą via skype albo telefoniczną.

Pod wodą nowe pokrywy wyglądają tak



UWAGA.
Zmiany w nazewnictwie.
*drugi stopień V2
W związku z wprowadzeniem nowego II stopnia zmienia się nazwa tych automatów.
Stary II stopień nazywany dotąd V2 - nazywać się będzie Tec1, a nowy Tec2

Pierwsze stopnie do twina: V2 ICE - bez zmian
Pierwsze stopnie do mono V2 ICE mono - obecnie nazywać się będą V1
Użytkowników zachęcam do zapoznania się ze zmianami jakie zostały wprowadzone zarówno w V1 i V2 oraz (zdecydowanie) zapraszam do sprawdzenia jak pod wodą działa całkowicie nowy II stopień Tec2



Jeżeli ktoś z użytkowników V1 lub V2 chciałby dodatkowo wymienić osłonkę komory suchej w sowim I stopniu. Może przesłać cały zestaw. Oprócz wymiany sprawdzę oczywiście stabilność IP i dodatkowo podreguluję automat.
Wszystkie wymiany oraz ewentualne regulacje są oczywiście całkowicie bezpłatne Cool .


Tak wygląda V1 z nową osłonką komory suchej oraz nowy Tec2



Bezpiecznych nurkowań,
Wojtek
Tomasz Wciórka - 01-02-2019, 09:37
Temat postu:
zmiana logo na plus. Wymieniliśmy kilka pokrywek i automaty wyglądają dużo lepiej alien

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group and little modified v 0.1 by Mariusz