Forum Dive Trek Group

TDI - e-learning

Tomek Płociński - 20-02-2013, 22:06
Temat postu: e-learning
Czy kto¶ już próbował zrobić jeden z kursów oferowanych przez SDI/TDI w formie e-learning plus zakończenie z jakim¶ instruktorem?

link do oferty
Witold Hoffmann - 20-02-2013, 23:31
Temat postu:
>....Bardzo podoba mi się:

Cytat:
SDI COMPUTER NITROX COURSE: Traditionally, becoming a Nitrox Diver required long hours in the classroom, learning how to work obscure formulas and use complex dive tables. No more. Through SDI's on-line training program, you can complete most of the required academic study in the comfort and convenience of your home or office. And, as with all SDI programs, you'll learn to dive Nitrox the modern way, using Nitrox-programmable dive computers instead of arcane formulas and complicated tables.

Całkiem ciekawe, liczenie EAD oraz ppO2 to "obscure formulas" alien
pawelk282 - 21-02-2013, 16:12
Temat postu:
A to nie mozna bezpiecznie nurkowac rekreacyjnie na nitroxie bez umiejetnosci liczenia EAD i ppO2- nie wystaczy znajomosc tablic ????

Osobiscie robilem teorie OW i DM w formie e-learningu.
Przy OW po skonczeniu kursu drukujesz podsumowanie, na ktorym sa twoje wszystkie zle udzielone odpowiedzi i omawiasz te pytania jeszcze raz z instruktorem ( przynajmniej u mnie w klubie)

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group and little modified v 0.1 by Mariusz