Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2012, 13:05
Cytat:
Po wyłączeniu tej funkcji nawigacja wyszukuje trasę o 99% szybciej i tak trasa Pszczyna Ustronie Morskie czas wyszukiwania z funkcją info o utrudnieniach 3 minuty po wyłączeniu 8 sekund
Skoro jest gorzej, to po co pytasz czy jest lepiej ?
Może kupiłbyś jakąś nawigację nowszą? Obliczanie trasy Warszawa Paryż przez Gdynię zajmuje w moim trupie kilkanaście sekund. Aktualizacja danych co 2 min (na terenie Polski) trwa to razem ze zmianą trasy 2-4sek, co może być wesołe, jeżeli trafi się na wielkim skrzyżowaniu w Warszawie . Oczywiście łindows nie byłby sobą, gdyby się nie zawiesił raz na jakiś czas, ale to ma niewiele wspólnego z nawigacją.
Moja opinia: odkąd zacząłem używać systemu "traffic" nie zamierzam przestać.
Mogę polecić zainteresowanym, ale Ty masz te wszystkie ajfony, ajmapy, ajnawigacje więc wychodzi na to, że jestem amatorem...
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: GUE T1 Pomógł: 27 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 965 Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2012, 13:28
Adam Frajtak napisał/a:
korzystacie z funkcji omijania utrudnień ? Sprawdza się to ?
Nie napisałeś jakiej nawigacji używasz i na jakim sprzęcie.
Używam Naviexperta 8.0 na na telefonie Samsung Galaxy.
Traffic IMHO nie ma wpływu na przeliczanie trasy w NE, bo całość jest kalkulowana na serwerach, a na telefon jest wysyłana gotowa trasa. Nie wiem jak to działa w przypadku AutoMapy. Pewnie dodatkowo jest różnica, czy nawigujemy w telefonie czy w urządzeniu dodatkowym.
Również przeliczam trasy z danymi o ruchu. Faktycznie, nie zawsze jest lepiej. Problemem bywa tu ilość użytkowników na danej trasie, ale w większości przypadków trasy wylicza mi lepiej. Korzystam z tych tras nawet na odcinkach znanych np. dom-praca.
Stopień nurkowy: GUE PSAI TMX Cave
Ilość nurkowań rocznie: 100
Ubezpieczenie: DAN Pomógł: 11 razy Wiek: 53 Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 2601 Skąd: Śląsk
Wysłany: 19-11-2012, 13:34
Pytam bo przyjmuję że to może nie wynikać z uroku funkcji trafifc ale np z wady mojego urządzenia. Mam Garmina 2460LMT - Sprzęt jest aktualizowany na bieżąco
Producent zachwala funkcję Traffic tak:
Poznaj technologię nüRoute™ oraz funkcje trafficTrends i myTrends
Urządzenie nüvi 2460LMT wyposażone jest w technologię nüRoute z funkcją trafficTrends oferującą archiwalne dane o ruchu oraz funkcją przewidywania trasy myTrends. Dzięki funkcji trafficTrends urządzenie nüvi 2460LMT automatycznie uzyskuje informacje o natężeniu ruchu w ciągu dnia, aby lepiej wyznaczać trasy i precyzyjniej szacować czas przybycia w oparciu o porę dnia i dzień tygodnia. Dzięki funkcji myTrends, przy zapisywaniu regularnie wybieranych celów podróży w Ulubionych urządzenie nüvi 2460LMT po jakimś czasie będzie samo wiedziało, dokąd się wybierasz, nawet jeśli nie podasz celu! Urządzenie podaje czas przybycia i ważne informacje o ruchu drogowym. Dlatego czy to jeździsz do lub z pracy, czy też na cotygodniowe spotkanie, urządzenie nüvi 2460LMT pomoże Ci dotrzeć wszędzie na czas.
Ale to nie działa, trasa wyszukuje się zbyt długo a każda ewentualna zmiana w trakcie jazdy powoduje że przeliczanie trasy trwa wieczność !
Korzystanie z tej nawigacji możliwe jest tylko po wyłączeniu WSZYSTKICH funkcji ozdobnych
_________________ Instruktor NAUI # 49419 http://www.naui.org
"God is at the bottom of the sea and I dive to find him" Enzo Maiorca
Stopień nurkowy: T1, Full Cave
Ubezpieczenie: DAN/SPTGLD
Oznaczenie stage: SUS Pomogła: 13 razy Dołączyła: 07 Lut 2006 Posty: 960 Skąd: koniec świata:)
Wysłany: 19-11-2012, 13:46
Ja używam AM z funkcją Traffic wyłącznie w Warszawie. Nie mam uwag do jej działania. Zdarza mi się wyjąć i włączyć urządzenie dopiero jak już wyladuje w korku i często to ratuje mnie przed spóźnieniem (oczywiście jak zrobię to na środku wiaduktu a przede mną wyłącznie zakorkowana prosta bez zjazdów, to skrzydła mi nie wyrastają )
Przelicza trasę na bieżąco i potrafi poprowadzić mnie takimi dróżkami między głównymi arteriami, że siedząc z mapą pewnie bym tego nie wymyśliła.
pozdrawiam
Monika
_________________ Nie bywam usatysfakcjonowana rozumieniem czegokolwiek, ponieważ wiem, że moja zdolność pojmowania może być jedynie nieskończenie małym ułamkiem tego, co chciałabym zrozumieć. (Ada Lovelace; 1815-1852)
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2012, 13:48
no tak - jakoś założyłem, że korzystamy z tej samej navi.
Jeżeli równolegle uruchomię nawigację firmową Nokii (navi map) z podobną funkcją - to klapa na całej linii, więc trzeba chyba porównać navi między sobą .
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2012, 20:45
Dziękuję Marek.
Czekam zatem bardzo na 2014 - może ku miłemu zaskoczeniu coś wyjdzie szybciej?
Trasa, która zmieni mocno (na plus oczywiście) możliwości planowania nurkowań, prowadzenia kursów na średnie głębokości, to Gdańsk - Łódź - Wrocław - dalej mamy niemieckie kamieniołomy, albo szybka akcja w stronę Chorwacji...
Zapowiada się bardzo dobrze - jak zwykle zamiast marudzić, mocno kibicuję naszym drogowcom.
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: nTMX
Ilość nurkowań rocznie: 99
Ubezpieczenie: DAN Silver
Oznaczenie stage: MaRkY Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 317 Skąd: Łódź
Wysłany: 22-01-2013, 13:19
hehehe Adam zaraz będzie, że przegiołeś, cena zabójcza, ale mina miśków musi być bezcenna suchacza mozna kupic za to cacko pytanie czy nastąpi zwrot z inwestycji...
Stopień nurkowy: GUE PSAI TMX Cave
Ilość nurkowań rocznie: 100
Ubezpieczenie: DAN Pomógł: 11 razy Wiek: 53 Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 2601 Skąd: Śląsk
Wysłany: 22-01-2013, 13:53
MaRkY napisał/a:
hehehe Adam zaraz będzie, że przegiołeś, cena zabójcza, ale mina miśków musi być bezcenna suchacza mozna kupic za to cacko pytanie czy nastąpi zwrot z inwestycji...
Zdecydowanie nastąpi, tylko za grudzień mam minus 700 pln poza tym kalkulacja przemawia za tym że to dobra inwestycja za przekroczenie o 50 km/h milicjanci winszują sobie 500 więc warto kupić poza tym mina gościa z laserem w ręku jest bezcenna szczególnie jak zaczynasz przyspieszać tuż przed nim a radar pokazuje NIC
_________________ Instruktor NAUI # 49419 http://www.naui.org
"God is at the bottom of the sea and I dive to find him" Enzo Maiorca
Stopień nurkowy: instruktor TDI/SDI
Ilość nurkowań rocznie: 12345
Stopień instruktorski: CCR instruktor TDI
Ubezpieczenie: Hestia
Oznaczenie stage: D@ek Pomógł: 1 raz Wiek: 56 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 389 Skąd: PiotrkówTryb.
Wysłany: 23-01-2013, 07:28
używa ktoś tego anty lasera ? Ja mam taki antyradar co to wydaje dźwięki jak coś się dzieje. Bardzo dobre rozwiązanie do stacjonarnych radarów ale do suszarek i laserów średnio.
A miśki pewnie głupie aż tak nie są.... i mogą kota pogonić jak połowa będzie znikać z radaru
jak B-52
Stopień nurkowy: GUE PSAI TMX Cave
Ilość nurkowań rocznie: 100
Ubezpieczenie: DAN Pomógł: 11 razy Wiek: 53 Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 2601 Skąd: Śląsk
Wysłany: 23-01-2013, 09:37
Darek
Używam od tygodnia, testowałem dzięki uprzejmości kolegi. Sprawdzaliśmy jest skuteczne w 100%
Absolutnie niewykrywalny!
Laser Interceptor jako jedyny Jammer nie powoduje wyświetlania błędu E-14, który oznacza posiadanie urządzenia zakłócającego pomiar prędkości.
Po sygnale namierzania i zwolnieniu do prędkości wymaganej możesz wyłączyć jammer wtedy pomiar zostanie zrobiony ale polowanie się nie uda
_________________ Instruktor NAUI # 49419 http://www.naui.org
"God is at the bottom of the sea and I dive to find him" Enzo Maiorca
Stopień nurkowy: instruktor TDI/SDI
Ilość nurkowań rocznie: 12345
Stopień instruktorski: CCR instruktor TDI
Ubezpieczenie: Hestia
Oznaczenie stage: D@ek Pomógł: 1 raz Wiek: 56 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 389 Skąd: PiotrkówTryb.
Wysłany: 23-01-2013, 10:40
Adam Frajtak napisał/a:
Po sygnale namierzania i zwolnieniu do prędkości wymaganej możesz wyłączyć jammer wtedy pomiar zostanie zrobiony ale polowanie się nie uda
cudowne tylko nieco drogie, whistlera kupiłem w USA więc może i za tym się rozejrzę. Ciężko jest kierowcy w dzisiejszych czasach nadążyć za technologią
Stopień nurkowy: GUE PSAI TMX Cave
Ilość nurkowań rocznie: 100
Ubezpieczenie: DAN Pomógł: 11 razy Wiek: 53 Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 2601 Skąd: Śląsk
Wysłany: 23-01-2013, 13:14
Fakt cena jest dziwna ale ja chyba na dziś jestem w stanie wydać wiecej na zbrojenia niż może mi przynieść potencjalna wygrana. Za to satysfakcja bezcenna
_________________ Instruktor NAUI # 49419 http://www.naui.org
"God is at the bottom of the sea and I dive to find him" Enzo Maiorca
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum